menuMenu
contact
Neem contact met ons op!Contact
basket
basket
Mijn winkelwagenWinkelwagen
shipping
Gratis verzending vanaf €199,-
gift
Gratis cadeau vanaf €150,00
De Snowleader winkels
Banner mobile Boutiques snowleader

De Snowleader winkels


Snowleader bestaat al 10 jaar online, in Frankrijk en in het buitenland.
Daarom kozen wij ervoor om onze groei voort te zetten door onze eerste winkel te openen. Deze opende zijn deuren in 2015 in het hart van de Haute Savoie, Annecy! Door het succes van deze winkel besloten we in december 2017 een tweede winkel te openen in Chamonix, de bersport hoofdstad van de wereld. En in april 2018 hebben wij de derde winkel geopend, in Lyon!
Vitrine magasin Annecy Snowleader

Vitrine magasin Chamonix Snowleader

Vitrine magasin Lyon Snowleader

Je bestelling afhalen in de winkel, hoe werkt het?
1
Mijn producten
online bestellen
Kies je favoriete producten en voeg ze toe aan je winkelmand. Kies bij de bezorgopties voor "Afhalen in de winkel".
2
Je ontvangt een bericht
als je bestelling klaar is
Je bestelling is klaar! Je kunt je bestelling nu ophalen in één van onze winkels in Annecy, Chamonix of Lyon.
3
Mijn bestelling
ophalen in de winkel
Neem je ID of bestelnummer mee en haal je bestelling op in de winkel.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik direct contact opnemen met de winkel?

Je kunt niet rechtstreeks contact met hen opnemen, maar onze Klantenservice is beschikbaar om al je vragen te beantwoorden.

Kan ik mijn bestelling terugbrengen in de winkel?

Je kan je online aankopen ook terugbrengen in één van onze winkels. Er worden geen retourkosten in rekening gebracht en de terugbetalingstermijn blijft hetzelfde (maximaal 14 dagen).

Kan ik in de winkel een factuur zonder btw krijgen?

Alleen voor klanten buiten de Europese Unie is het mogelijk om belastingvrijstelling te krijgen. Onze verkopers en klantenservicemedewerkers kunnen je hier meer informatie over geven.

Hoe kan ik profiteren van de bootfitting service?

Neem contact op met onze Klantenservice of vraag onze verkopers om meer informatie over deze service en prijzen.

Kan ik artikelen in de winkel passen?

Neem contact op met onze Klantenservice om een bezorgservice aan te vragen van maximaal 3 producten. De winkel stuurt je een bericht per sms als de producten zijn aangekomen (binnen 2 tot 4 dagen).

Het is niet mogelijk om producten te reserveren die nog beschikbaar zijn voor de verkoop.