Het Snowleader-team bestaat uit buitensporters die van de bergen houden! Wij werken eraan om een ruim en gevarieerd productaanbod samen te stellen en om de beste producten tegen scherpe prijzen aan te bieden. Wij begeleiden je bij je keuze van de producten, en vinden de beste aanbiedingen voor je waarna wij de producten in een recordtijd opsturen.
Bij de klantenservice zijn wij de directe verbinding tussen de klant en Snowleader. Ze zijn verantwoordelijk voor het beantwoorden van alle vragen en klachten van klanten (of toekomstige), voor, tijdens en na de bestelling.
De After-sales service valt onder de klantenservice afdeling en is verantwoordelijk voor de behandeling en verwerking van retour-, reparatie- en vervangingsaanvragen. De After-sales service staat direct in contact met klant het merk. Zodra de klacht is doorverwezen van de klantenservice naar de after-sales service, wordt deze doorgestuurd naar het merk. Wij zullen vervolgens het besluit van het merk toepassen (omruilen, tegoed, reparatie of afwijzing van de aanvraag). Waarna de After-sales service het besluit aan de klant zal doorgeven en uitvoeren.
De afdeling materiaalinkoop is verantwoordelijk voor het productaanbod op Snowleader.com, voor alle materialen zoals ski's, snowboards, wandelschoenen, trailschoenen, enz. Wij willen al onze klanten tevredenstellen, door een samenhangend, gevarieerd en technisch productaanbod aan te bieden.
De belangrijkste taken van het textielinkoop team zijn het selecteren en leveren van het textiel aanbod. Het is een centrale functie in het distributiebedrijf, die in verbinding staat met alle afdelingen. Wij beheren een prĆŖt-Ć -porter-afdeling met merken als: Element, Volcom, Kway & Nike en technische kleding van grote merken als Millet, Norrona, Picture & The North Face.
De Internationale afdeling werd in 2016 opgericht door de groeiende interesse naar outdoor- en bergsporten in het buitenland. Hun belangrijkste taken zijn het ontwikkelen van de internationale markten. Het team is onder andere verantwoordelijk voor:
- Het vertalen van de website
- Het aanpassen van de inhoud aan de specifieke eisen van de verschillende landen
- Het vertalen van de productcatalogus
- Het volgen van de verkoop- en markttrends in de verschillende landen
Vandaag de dag is de ontwikkeling van de internationale verkoop een belangrijk onderdeel voor de groei van Snowleader.
Bij de marketingafdeling hebben we 3 hoofdtaken: werving van nieuwe klanten, loyaliteit, social media. Zij werken nauw samen met verschillende merken die bijdrage aan de verkoop en de bekendheid, van zowel het merk als Snowleader. Ons doel is om te proberen zo origineel mogelijk te zijn in onze communicatie!
De logistieke afdeling, met een tiental medewerkers, is verdeeld in teams, elk bestaande uit een plaatsvervangend logistiek manager, skimonteurs en productiemedewerkers. Hun belangrijkste taken zijn om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, door bestellingen op tijd en in de juiste verpakking te verzenden.
We hebben 3 hoofdtaken: accounting, management en HR. Onze rol is om de boekhouding van de financiƫle stromen te waarborgen en de verplichte boekhoudkundige documenten op te stellen: balans, winst- en verliesrekening, enz. Ons doel is om het financiƫle inzicht van de onderneming te waarborgen en de strategische besluitvorming te ondersteunen.
We hebben onze eerste winkel in oktober 2015 geopend in het centrum van Annecy. Met de opening van deze winkel willen we onze klanten meer service bieden, met een eersteklas bootfitting service, de mogelijkheid om de artikelen te passen, en je advies hierover te geven! De website en de winkel werken samen om onze klanten toegang te geven tot een breed assortimenten aan producten en persoonlijk advies. De winkel is populair en succesvol, vandaar dat in december 2017 een tweede winkel werd geopend in Chamonix, de bergsport hoofdstad van de wereld. āEn uiteindelijk openende Snowleader in april 2018 zijn 3e winkel in het hart van Lyon, de eerste uit Haute-Savoie!
Op zoek naar ervaring in sport en e-commerce?
Bij Snowleader, word je omringd door een gepassioneerd en gemotiveerd team met wie je de waarden en normen van ons bedrijf, en vooral onze 3 werelden, kunt ontdekken: ""Snow/City/Outdoor.""
Deze stage is voor jou een gelegenheid om je vaardigheden te ontwikkelen en je ervaring te verrijken. Als je je wilt ontwikkelen in een omgeving waar alles draait om sport en professionaliteit, solliciteer nu!
Snowleader is de specialist in e-commerce voor sneeuw, wintersport en outdoor activiteiten
Snowleader.com heeft een assortiment van meer dan 25 000 producten
Een catalogus die voortdurend wordt bijgewerkt met elke week nieuwe producten
Een eco-friendly winkel
Met een netwerk van meer dan 450 merken.
Het is een reactieve klantenservice die naar je luistert
Snowleader is opgericht in september 2008 en groeit snel
Bij Snowleader zijn duizenden producten verkrijgbaar: COLLECTIE, SNOW, OUTDOOR en CITY